Saturday, March 5, 2011

Mana Yang Terbaek Untukku..??

Engineering : Saya memang sangat2 berminat dalam course nie & impian untuk memegang title               
                    IR. mmg xpernah pudar..tp nmpak nyew..ibu mcam xbersetuju jew..hmm..camne nie..

Medic : Saya daa nekad naa amek course nie..tp bru jew smalam saya nak buang bangkai tikus yang
             kucing saya terkam semalam..saya daa menjerit-jerit macam nampak hantu..tu baru tikus beb !!
             blom mayat org lagi..huhu..so..amacam DR..?..ad berani..!!..haha..

Perguruan : Secara jujurnya saya cakap..ni bukan & xpernah tersenarai langsung jadi profesion pilihan saya
                  after SPM..mmg..mmg saya xminat nak jadi cikgu..bagi saya..saya xckup layak utk bergelar
                  seorg guru..tapi nielah profesion yg ibu setuju utk saya pilih..saya pulak pikir masa depan..dah
                  tentu2 saya dapat kerja after abes study..tp 2 laa..mampu ke saya nie nk jd cikgu..hmm..

Nursing : Haha..nie saya suka..belajar kejap..kaya cepat..hee..tp 2 laa..saya nie penakut..boleh kew kerja
               kt hospital tu nnt..

2 comments:

  1. wah..mau jadi engineer jugak ke?cakap kat ibu angah ok je dalam bidang ni..pe salahnye mencuba kan?hehe..

    Lagipon engineering ni meluas..ada 4 bidang utama..civil, chemical,mechanical pastu electrical&electronic..ikut selera la nak masuk yg mane..ok?

    For further explanation, you can contact me..

    All the best!

    ReplyDelete
  2. mau2..impian maa..hee..tulah..nak gak cuba..minat sangat..lg pown daa ad idola dpan mata..angah daa berjaya daa pown..tgok aa result spm nnt camne..wani xdew lah hbat sangat mcam angah..doakn ea dpat result cemerlang..owk..nnt papehal wani cntct angah..tanx a lot.. =>

    ReplyDelete